Jordens undergång...

Okeej yttligare än dag då. Aa kanske till och med den sista?! :O  Jo jag vet att jag kanske skrämt upp mig en aningens mycket. Får väl skylla på att jag har diskuterat detta med mina simkompisar i gymmet. ah vi kanske överdrev en del men iaf. Oj kanske ska berätta vad jag babblar om... http://www.expressen.se/Nyheter/1.1293738/forskare-i-morgon-gar-jorden-under  Asså orkar inte skriva speciellt mycket om de men gå in där och kolla så fattar ni vad jag snackar om :O  Hoppas verkligen inte det är sant, isf vill jag säga en himlans massa saker till folk... Men de är lite jobbigt att säga det om jorden ändå inte går under för då kommer jag verkligen skämmas som fan! Men aja för omväxlingens skull tänkte jag ladda in lite bilder på miig! höhö ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0