Tråkigaste inlägget av dom alla.

Asså nu sitter jag här och gör ingenting. Har verkligen super tråkigt. Varför vill ingen underhålla mig?!
Känner att rastlösheten kryper sig på mig och snart får jag panik. Känns som om jag blir uppäten av tråkheten.
Ingen härligt kännsla. Är det verkligen ingen som har så tråkigt som jag? Allt tråk har gjort mig så torr att jag sitter här
och skriver ett helt onödig inlägg om hur tråkigt jag har. Jag menar vem vill läsa ett inlägg där det står i massor olika former att jag har tråkigt. Ja antagligen du som är så dum som fortsätter att läsa. Och jaa antar att jag ska avsluta mitt inlägg nu. För nu har jag fördröjt tiden lite grann. Även om jag inte är ett dugg trött får jag väll gå och lägga mig kanske kolla på tv eller nått... Såå aa god natt folket.

Kommentarer
Postat av: Grisbjörnen

nu är man dum oxå :o

2009-01-01 @ 23:48:27
URL: http://piggly.blogg.se/
Postat av: uu'

hahah, jaah erkänn att du slösa lite tid där? ;)

2009-01-02 @ 10:53:52
Postat av: Grisbjörnen

Haha jaja jag erkänner :(;)

2009-01-02 @ 17:38:38
URL: http://piggly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0