Hammarby backen

Är helt färdig, jag får ångest! Har varit hemma i några timmar nu sådär och jag är fortfarande helt slut efter en heldag i skidbacken. Kommer verkligen inte orka lära mig nått nu, och jag har inte ens pluggat på spanskan eller engelskan... Men iaf åkte skidor med 8orna och 9orna idag, det va galet kul och faktiskt bra backar! Till en början åkte alla tillsammans mer eller mindre men sedan tappade vi bort varandra mer och mer. Så jag åkte mest med jossan och emma idag och det va skoj! Haha till slut vågade jag till och med hoppa lite på guppen, men inte alls som emma haha hon va helt galen!

Jag glömde kameran... så här kommer lite bilder som jag snott från de andra så pussen! måste plugga nu gaaaaah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0