idag är det ingen vanlig dag

neä för idag är det den 21! och vet ni vad det betyder? Jo de har gått yttligare en månad och just därför är det ännu färre månader kvar tills jag och natto lämnar Sverige. Seriöst det är BARA 4 månader kvar! Det är helt galet, om 4 månader så står jag och Natto på Arlanda flygplats, har varsin resväska i handen och ett handbagage i den andra.

Antagligen står vi där med en varsin mamma som är dubbelt så nervösa som vi är. Dom kommer säkert stå där och ångra sig för en sekund att dom låtit oss åka iväg.

När jag och nattis vinkar av dom och kliver på flyget kommer jag vara så nervös så att jag kommer spricka, jag kommer ha så mycket energi, och antagligen ett regält leende på läpparna. Liksom hej då Sverige och Hello Jersey!! Gaaaah blir så lycklig så fort jag tänker på det!!! :D


Kommentarer
Postat av: Maria ♥

Gud så avundsjuk jag är! Hur gamla är ni & vad ska ni göra i Jersey? :) studera?

sv: hihi, okej!

2010-02-22 @ 19:12:33
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0