i'm not a girl...

i'm a boooooy! ehm nej. Haha men sitter och lyssnar på gammla godingar från brittan. Dagen har varit rätt skön faktiskt, till en början hade jag lite panik för jag visste inte vad jag skulle göra, men sen så började jag med hkn och sånt.. Sen kom mammas bästis Sussi hit så då blev de fika och sedan hjälpte dom mig med resten och så. Snart klar känns skönt.

Ska strax kila till Fridus pappi, ska så klart inte leka med hennes pappa utan med henne och Emma. Men påvägen dit måste jag tvinga mig ut i snöstormen, men är man ändå ute kan man ju liksom lika gärna ta med sig kameran så så så. Men ska nog äta innan antar jag. hihi.


Kommentarer
Postat av: Maria ♥

Sv: jag jobbar inom äldrevården typ, haha gud. Men det är riktigt bra betalt! :)

2010-02-20 @ 18:47:42
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0