sovis

tjenis, tog sovmorron imorse för jag orkade verkligen inte gå på spanskan för att kolla på film och sedan ha hål timme ända tills 10.25. Neää, så de blev sovis. Men kom på att jag ändå behöver dra till skolan för jag måste på min guldfemma och sedan planera idrottslekition såå aa...

Men hur som helst igår när jag satte mig vid datan efter träningen hade någon lagt till mig och jag förstod inte först vem det var, men sedan läste jag ett mejl jag fått och så var det dottern i familjen som jag och nattis ska bo hos i sommar! Hon va verkligen jätte trevlig och pratade på. Jätte roligt, nu är man inte längre nervös över att åka dit utan man bara längtar som tusan!! Hon och hennes mamma var ganska lika och jätte söta båda två, det är hur kul som helst att hon har tagit kontakt med mig och natto för annars hade vi inte ens fått veta vilken familj vi skulle bo hos fören om lång tid. hihi! nej men måste kila pussen


Kommentarer
Postat av: Maria ♥

Sv: åh så kul! Har tänkt göra det nästa sommar, :) hoppas ni får det superbra!

2010-02-25 @ 17:04:47
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0