the days i can't see your eyes i don't even want to open mine.

Jag älskar den här kännslan, samtidigt som jag hatar den. Den är som bäst då jag får vara i din närhet för du får mig glad. Men de dagar då jag måste sakna dig, de är då jag hatar hur mycket jag älskar dig. Det är då de gör ont och jag inte vill något hellre än att få hålla om dig. Du gör mig lycklig och med dig kan jag vara precis den jag är. Folk kan säga vad fan dom vill men ingen skulle kunne ändra mina kännslor för dig. Varje dag som går älskar jag dig bara mer och mer. Det går inte att förklara, å de blir inte lättare med tanke på att jag verkligen inte är bra på att skriva sånt här. Men som idag tex så saknade jag dig som mest längtade efter att få se dig, då du sen kom iaf även fast du egentligen inte skulle, även fast du egentligen hade andra planer. Jag blev verkligen galet glad trodde verkligen inte att du skulle komma. Du får mig att bli varm i hela kroppen och när du kollar på mig får du mig att känna mig speciell. Och du jag älskar dig så himlans mycket! Du är verkligen det bästa som finns! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0